HTML

Hálózatépítés innovatív módszerekkel

MLM egy kezdő szemével, aki a folyamatos tanulásban és az új módszerek alkalmazásában látja a kulcsot a sikerhez ' Akadályok nem léteznek, csak kihívások. '

Mielőtt belefognál...

2011.09.05. 22:12 :: kezdohalozatepito

Sziasztok!

Ahogy ígértem ebben a bejegyzésben a üzlet beindítása előtti fontos dolgokról írok pár ötletet, tanácsot.
Először is mielőtt hálózatépítésbe fogsz, tedd fel magadnak a kérdést, hogy biztos Neked való-e ez a szakma? Mivel az MLM-körökben gyakran hangoztatott közhellyel ellentétben nem való mindenkinek ez a hivatás, nem lesz senki csupán azért sikeres, mert akarja. Folyamatos önképzés és üzleti, vezetői beállítottság nélkül szinte lehetetlen a tartós siker elérése, ez egy komoly szakma amiben ugyanúgy a lehető legképzettebbnek kell lenni, mintha például menő ügyvéd szeretne valaki lenni. Ezt pedig csak folyamatos tanulással lehet elérni.
A következő fontos kérdés: elég kitartó, motivált vagy-e, hogy minden akadály kihívás ellenére a csúcsra érhess? Rengeteg munka, energia kell ahhoz, hogy a semmiből valaki egy komoly hálózatot tudjon felépíteni.
Amennyiben az első két kérdésre igen a válasz, akkor a következő dolgod, hogy egy olyan MLM-hálózatot találj, aminek a termékével azonosulni tudsz (amiben teljes mértékben hiszel), és megfelelő a marketing terve is ahhoz, hogy hosszútávon valódi passzív jövedelemre tehess szeret vele. A hálózatépítésnek ez a lényege.
Szerencsésnek érzem magam, mert én sok év után - mindig is nagy lehetőségeket láttam az MLM által nyújtott lehetőségekben - végre rátaláltam egy olyan cégre amely hosszútávon valóban passzív jövedelemkereseti lehetőséget biztosít. Ezért eldöntöttem, hogy belefogok ebbe az üzletbe, és bármilyen áron elérem a célom (teljes anyagi függetlenséget) a segítségével.Ezért nekiálltam képezni magam még mielőtt belefogtam volna, és teszem ezt folyamatosan továbbra is, mert ez elengedhetetlen a siker elérése és annak fenntartása érdekében. Ekkor jöttem rá, hogy az MLM sokkal több egy jól fizető munkánál. Pár hét alatt is olyan szintű személyiségfejlődésen mentem keresztül, amit álmomban sem gondoltam volna, pedig csak pár a témával kapcsolatos szakirodalmat olvastam el.

 "Akadályok nem léteznek, csak kihívások."

üdv: sCsaby

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdohalozatepito.blog.hu/api/trackback/id/tr123205250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2012.03.23. 10:04:40

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

kmdholding.com/hub3p3a
süti beállítások módosítása